Boek van Marco Buschman ‘Verbindend Vermogen’verkocht via de S2 Methode en S2 Uitgeverij

      Reacties uitgeschakeld voor Boek van Marco Buschman ‘Verbindend Vermogen’verkocht via de S2 Methode en S2 Uitgeverij

verbindendvermogen-marco-buschmanIn het persbericht van de S2 Uitgeverij wordt het nieuwe boek ‘Verbindend Vermogen‘ van Marco Buschman omschreven als hoe Buschman ‘je uitdaagt te reflecteren op hoe jij verbindend vermogen inzet binnen je dagelijks werk‘. Hert boek staat nu nummer 1 in de Managementboek top-10 en de beschrijving van de inhoud sprak mij erg aan omdat ik in mijn arbeidsverleden (ben nu gepensioneerd) dat als directeur van grote bedrijven ook altijd – op mijn manier – heb willen bereiken. Ik weet dus hoe effectief en plezierig het aangaan van ‘echte’ verbinden relaties kan zijn.

Hoe wel ik het boek (nog) niet heb gelezen en de persoon Marco Buschman verder niet ken, wil ik het toch graag aan  de ondernemende TrotseVaders en TrotseMoeders onder de aandacht brengen.

Nu zijn wij geen elektronisch magazine voor specifieke ondernemende TrotseVaders en Trotsemoeders en bespreken eigenlijk geen zakelijke boekuitgaven, maar ik meld dit specifieke boek – naast de interessante inhoud – vooral ook omdat de productie in eigen beheer is geschied en de marketing en verkoop duis op een geheel andere manier gaat dan in de traditionele wereld van de uitgevers.

De organisatie S2 uitgevers voert dan ook de slogan “uitgever voor auteurs die zelf de regie willen voeren over hun eigen (levens)werk” en dat is eigenlijk heel vanzelfsprekend in het nieuwe internettijdperk met Sociale Media. Daar waar vroeger de Uitgevers het uitgeef risico naam (produceren van het boek, de prijs bepaald en de marketing/distributie regelt, doe je dat als auteur nu geheel zelf en dat betekent dat alle inkomsten van het boek naar jou gaat en de uitgever/distributeur een percentuele fee krijgt voor zijn specifieke verkoop inspanning.

Jij als auteur maakt van S2 gebruik van de S2 Methode van productie, marketing en verkoop van in eigen beheer uitgegeven boeken. Dit zijn interessante ontwikkelingen waar we ons best even bewust van mogen zijn. We staan – door de komst van het internet – nog maar aan het begin van een hele reeks van zeer ingrijpende wijzigingen van hoe geld te verdienen.

Volgen deze ontwikkelingen dus en Marco lezen!